سئو سایت و سئو وب سایت و افزایش رتبه سئو سایت با شرکت سئو ایران

از این رو مدت‌ ها طول می ‌کشد تا محتوا شما در نتایج سرچ گوگل برای کاربران نمایش داده شود. برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت یکی از مهم ترین کارهایی که باید در سئو انجام دهیم، فشرده سازی فایل های css و js است. معمولا سایت‌ها دارای تعداد زیادی از فایل های css و جاوا اسکریپت هستند که این موضوع سبب دیر لود شدن صفحه مورد نظر می شود. موتور جستجو گوگل سایت شما را با کدهایی که در آن نوشته اید، مورد ارزیابی قرار می دهد و اگر این کد ها نامنظم و بی کیفیت باشند، قطعا با مشکلات مختلفی روبه رو خواهید شد که از جمله مهم ترین آن ها از چشم گوگل افتادن است. قبل از روی کار آمدن الگوریتم مرغ مگس خوار معمولا سایت‌ هایی در نتایج گوگل رتبه خوبی داشتند که از کلمات کلیدی بیشتری استفاده می کردند.

محتوای خود را در featured snippet رنک‌بندی کنید.

اگر می‌خواهید که مخاطب را در سایت خود نگه دارید، نسبت به سرعت سایت حساس باشید! در این شرایط احتمالا مخاطب علاوه بر اینکه به سراغ دیگر محتواهای سایت شما نخواهد رفت، حتی ممکن است محتوای باز شده خود را نیز نخواهد و استفاده خود را از سایت شما به صفر برساند. از همین رو یکی از اصلی‌ترین نکات برای رسیدن به سئو بهتر، داشتن سرعت مناسب در لود شدن صفحات سایت خواهد بود. این همان موضوعی است که عدم توجه به آن، به راحتی مخاطب را از سایت خارج می‌کند.

پس از اینکه شما محتوای جدیدی در سایت خود منتشر می‌کنید، موتورهای جستجو از جمله گوگل، ربات و خزنده‌های خود را به سمت سایت شما ارسال می‌کند. این ربات و خزنده‌ها در تمامی محتوای شما خزش (یا به اصطلاح کرال) می‌کنند. در این بین ربات‌ها تمامی محتوای صفحه از جمله متن، تصاویر، ویدیو و پادکست‌ها را طبق دستورالعمل‌های پیشفرض بررسی می‌کنند. به عبارت دیگر می‌توان اینگونه بیان کرد که همه کسب و کارها برای دیده شدن در نتایج جستجوی کابران و جذب مشتری به SEO سایت نیاز دارند.

علاوه بر آن، یک صفحه فرزند می‌تواند صفحات خواهر و برادر نیز داشته باشد. برای مثال، صفحه “استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال” را بعنوان صفحه والد در نظر بگیرید. در اینصورت صفحات “بازاریابی ایمیلی”، “بازاریابی محتوایی” و “بازاریابی شبکه‌های اجتماعی”، صفحات فرزند شما خواهند بود. Sandbox اصطلاحی استعاره‌ای است برای توضیح اینکه چرا اکثر وب سایت‌های تازه بوجود آمده، رتبه‌های پایینی در صفحات نتایج موتور‌های جستجو دارند. سند‌باکس گوگل استعاره از جعبه شنی دارد که کودکان در آن مشغول به بازی می‌شوند تا به چیزی آسیب نزنند. از آنجاییکه گوگل هرگز وجود چنین سیستمی را تایید نکرده، ممکن است عده‌ای از وجود آن بی‌خبر باشند؛ اما بنظر می‌رسد سندباکس گوگل، فیلتری باشد که در حدود سال 2004 به الگوریتم‌های گوگل اضافه شده است.

فعالیت های سئوکار

سئو سایت و سئو وب سایت و افزایش رتبه سئو سایت با شرکت سئو ایران

🙂 چرا که سئوی کلاه‌سیاه در نهایت به پنالتی شدن سایت شما (حذف شدن سایت شما از نتایج گوگل) منجر خواهد شد. قبلا در مقاله اسکیما چیست در مورد این مفهوم اطلاعاتی ارائه شد و سپس در مقاله آموزش اسکیما وردپرس آموزش دادم که چطور بدون نیاز به دانش تخصصی و به کمک افزونه ها، این کدها را به وب سایت خود اضافه کنید. دقت کنید که اضافه نکردن کدهای اسکیما به سایت مشکل خاصی برای سئو آن به وجود نمی آورد.

  • به بیان دیگر، گوگل می‌خواهد به سایت یک شانس برای اثبات هر‌چه در چنته دارد بدهد.
  • در وردپرس افزونه هایی مانند yoast و rank math هستند که به مدیریت سئو سایت کمک میکنند.
  • موتورهای جستجو به شدت روی سرعت وب سایت شما حساس هستند و در صورتی که استاندارد آن را پایین تشخیص دهند، سعی میکنند وب سایت های معتبرتری را در نتایج جایگزین شما کنند.
  • Seo در اصل عمل به این قانون است که شما خود را در جلو چشم و در معرض دید کاربر یا مشتری خود قرار میدهید.
  • به عبارت بهتر کیورد ریسرچ یا تحقیق کلمه کلیدی همانند یک قطب‌نما عمل می‌کند که راه موفقیت سایت را به شما نشان می‌دهد.