قطعات اتوبخار بوش | سناپویان

در قسمت بالای بدنه، درست جایی که دماغه‌ی اتو قرار میگیرد، یک قفل ایمنی (Secure Lock) وجود دارد. با فشار دادن این کلید، اتو و بدنه‌ی دستگاه به راحتی و به صورت کاملاً ایمن در هم چفت میشوند. طول عمر این محصولات به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت و جدید بسیار بالا است و این خود میتواند یکی از مهمترین ویژگی آنها باشد. جدا از طول عمر بالا، بوش اتو بخار های متفاوتی را تولید کرده است تا به تمامی نیاز های خریداران خود پاسخ دهد. اتو بخارهای عرضه شده توسط شرکت بوش در دو نوع معمولی و مخزن‎دار وجود دارند. هر کدام از این محصولات مکانیزم مخصوص به خود را دارند و روش کار با آن‌ها کمی متفاوت است.

لباسشویی الجی 9کیلویی مدلV5

قطعات اتوبخار بوش | سناپویان

چرا که همین رسوبات باعث می‌شوند تا در حین اتو لکه‌هایی سفید رنگ بر روی لباس ایجاد شود که ظاهری ناخوشایند دارند. اما اتو بخار بوش P۵۰۳۰۰۱ این مشکل را برای شما به طور کامل حل کرده است. این اتو به سه روش رسوب‌زدایی می‌کند و از این رو در آن خبری از لکه‌های سفید نیست. و اما معایب اتو بخار های بوش، به طور کلی میتوان گفت که قیمت نسبتا بالای آنها و خدمات پس از فروش نسبتا ضعیف به دلیل تحریم ها میتواند از جمله معایب این محصولات باشد. تجربه خرید لذت بخش به این معنی است که شما پس از پایان خرید خود، از آن رضایت داشته باشید! خرید اینترنتی شامل مراحلی است که این مراحل برای محصول فیزیکی یا دیجیتال متفاوت است.

  • بدون شک برند های معتبر و برتر جهانی هیچگاه محصولاتی بی کیفیت و نامرغوبی را تولید و روانه بازار نمی کنند چراکه آنها میدانند سرمایه اصلی اعتماد مشتریان آنها است نه محصولات تولیدی خود.
  • بنابراین به شما کمک میکند تا هم در زمان و هم در انرژی تا حد زیادی صرفه‌جویی نمایید.
  • اتو بخار مخزن دار بوش مدل TDS6040 دارای سیستم ضد چکه (Stop-Drip) میباشد.
  • اما با وجود سیستم ضد رسوب هوشمند در اتوهای مخزن دار بوش مدل tds6040، املاح و گچ موجود در آب، پیش از ورود به بویلر تصفیه میشوند و به داخل مخزن مخصوص منتقل میشنود.
  • اتو بخار بوش یکی از محصولاتی است که در این زمینه امتحان خود را به خوبی پس داده است.

با این امر از به وجود آمدن رسوب و بسته شدن سوراخ های اتو بخار دستی بوش مدل TDA503011P جلوگیری می شود. و اتو بخا سالهای زیادی کار خود را با نهایت کیفیت انجام میدهد. اتو بخار باکیفیت بوش مدل TDA503011P با نهایت کیفیت و کارایی طراحی کرده است.

بدنه‌ی بسیار با کیفیت و سبک این دستگاه با رنگ زیبایی، طراحی ‌شده و اتو کردن را تا حد امکان راحت و لذتبخش می کند. این اتوی بخار به دلیل بهره مندی از قدرت بخار قدرتمند و مداوم ، هر چین و چروکی  را به آسانی صاف نموده و مدت زمان اتو کردن و هزینه های انرژی را نیز تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. کفی این دستگاه از  Ceranium Glissée با خطوط لعابی و ضد خش ساخته شده و به صورت روان بر روی انواع پارچه ها حرکت کرده و حتی به حساس ترین لباس ها نیز آسیبی وارد نمی کند.

مشخصات کلی اتو بخار بوش مدل TDA2329GT

این نوع اتو بخار می‌تواند در مدت زمان کوتاهی انواع چروک لباس را از بین برده و آن را صاف کند. این اتو بخار جزء قوی‌ترین و قدرتمندترین انواع اتو بخار مخزن‌دار بوش در بازار است که با توان مصرفی بالای خود می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان داغ و آماده به کار شود. تفاوتی که بین این اتو بخار با مدل TDS6040 وجود دارد در میزان بخار تولیدی آن‌هاست. اتو بخار مخزن دار بوش مدل TDS6040 از یک سیم کابل با طول مناسب ۱.۸ متر برای اتصال به جریان برق استفاده میکند. بنابراین در حین فرآیند اتوکشی، مشکلی از بابت کم آمدن طول سیم برایتان پیش نخواهد آمد.