شرکت آسانسور و پله برقی رازی

دو عامل یعنی نیروی عکس العمل دنده ها در گیربکس و وجود چرخ طیار یا فلای ویل متصل به محور روتور موتور که دارای لختی دورانی است، مانع از تشدید تکان ها می‌شوند. برای توقف موتور با استفاده از یک مدار الکتریکی استاتور دور کند وارد مدار شده و دور تند از مدار خارج می‌شود. حضور در پروژه های حساس، بلند مرتبه، بیمارستانی، تجاری، آموزشی، فرودگاهی و دولتی نشان از اطمینان همه ی مشتریان از قبیل شرکت های آسانسوری و سازندگان و مهندسین صنعت ساختمان به آریان آسانسور می باشد. یکی از اجزا اصلی در آسانسور، موتور آن می‌باشد که نیروی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل کرده و شبیه به یک قرقره مسئولیت جابه‌جایی کابین را برعهده دارد.

موارد مهم در استاندارد پله برقی

اسانسور ها مورد مناسب تری برای انتخاب یک دستگاه سریع هستند و می توانند با سرعت به سمت بالا یا پایین حرکت نمایند. تفاوت آسانسور و پله برقی بیشتر مربوط به ساختار هر دستگاه می باشد تا عملکرد آن ها، زیرا پله برقی ها، پله های متحرکی می باشند که امروزه در همه جا حضور دارند و به افراد کمک می کنند تا از یک سطح به سطح دیگر آن را چک کنید منتقل شوند. اسانسورها نیز وسیله مناسبی برای کمک به افراد در جابجایی بین طبقات یک ساختمان هستند. مواردی که ذکر شد به عنوان اصلی ترین و مهم ترین تولیدات شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو به شمار می آید و تمامی این تولیدات از استاندارد های روز جهانی برخوردار هستند. شرکت هیدروفرکو یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع آسانسور هیدرولیکی، بالابر هیدرولیکی و آسانسور خانگی در کشور می باشد. در این مقاله قصد داریم این شرکت را به صورت کامل معرفی نموده و همچنین در رابطه با محصولات، خدمات، گواهینامه ها و قیمت محصولات و خدمات این شرکت صحبت کنیم.

معرفی شرکت KONE تولید کننده آسانسور

روشهای مختلفی جهت حمل و قرار دادن خرپای پله برقی بر روی محل نصب در طبقات وجود دارد. بیشترین کاربرد پله برقی در اماکن عمومی مانند فرودگاه ها، مترو، ساختمان های تجاری و فروشگاه های بزرگ و … خوشبختانه در اغلب ساختمان های قدیمی می توان نوعی از بالابر را نصب کرد اما استفاده از شیوه های مناسب در نصب و همچنین انتخاب بهترین نوع آسانسور در این ساختمان ها اهمیت زیادی دارد. بررسی وضعیت ساختمان توسط کارشناسان فنی انجام می شود و بهترین راهکار برای نصب انواع آسانسور خانگی به ساکنین پیشنهاد می شود.

به همین علت هیچگاه یک متخصص به تنهایی قادر نخواهد بود که یک آسانسور را به تنهایی و با تکیه بر یکی از شاخه‌‌‌‌‌های علوم طراحی نماید. تا قبل از دهه 1990، عمده اموزش‌ها در این صنعت بصورت اموزش‌‌‌‌‌های محدود و استاد و شاگردی و صرفاً در کارخانه‌‌‌‌‌های بزرگ آسانسورسازی معمول بود. برای اولین بار در سال 1995 میلادی اتحادیه آسانسور و پله برقی انگلستان با همکاری پروفسور یانوفسکی و پروفسور جینا بارنی اقدام به برگزاری دوره‌‌‌‌‌های آموزشی کوتاه مدت ماژولاری در انگلستان نمود که بیشتر مورد استفاده نصابان و متخصین این کشور بود. در ادامه این اتحادیه با همکاری دانشگاه نورث همپتون انگلستان دوره‌‌‌‌‌های دانشگاهی این رشته را در مقطع کاردانی و کارشناسی آغاز نمود. اولین دوره این مقاطع در سال 1998 در نورث همپتون انگلستان با هدایت جانات آدامز، برایان واتز، استفان کازمارسیزیک که از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و علوم کاربردی بودند آغاز شد. از سال 2000 به بعد مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تحت عنوان elevator and escalator engineering آغاز گشت.

شرکت آسانسور و پله برقی رازی

کشورهای زیادی، انواع موتورهای آسانسور و قطعات مربوط به پله برقی و آسانسور را تولید می کنند که دارای کیفیت و ایمنی متفاوت می باشند. شرکت بهران آسانبر یکی از این شرکت های تولید کننده معتبر در سطح کشور و خاورمیانه می باشد. شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو سال های زیادی است که در زمینه تولید سیستم های هیدرولیکی آسانسور، بالابر های هیدرولیکی و آسانسور های خانگی فعالیت داشته و همیشه محصولاتی باکیفیت و استاندارد را روانه بازار می کرده است.

نوع به روز آنها مجهز به سنسوری است که در زمان ایستادن افراد بر روی آن و در هنگام استفاده، سرعت حرکت آن بیشتر می گردد که این امر باعث مصرف بهینه انرژی در اینگونه رمپ هاست. پیاده روی متحرک به موتورهای ضعیف تری نسبت به پله برقی ها احتیاج دارند و در مکان های پر ترددی همچون، فرودگاه ها، مراکز تجاری، فروشگاه ها و غیره از آنها استفاده می گردد. شرکت آسانسور و پله برقی برج بران جوان با نام تجاری سی پکس در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه طراحی،نصب و راه اندازی انواع آسانسور وپله برقی و ادوات مربوطه آغاز نمود. اینک با تکیه بر توان نیروهای خلاق و جوان خود تمام مجوزهای لازم را از سازمانهای صنعت ومعدن و اتحادبه دریافت کرده است. دستورالعمل قانون فدرال شامل راهنمائی هایی در مورد کنترل کیفیت پله برقی و بیانگر حداقل استانداردهای سرویس آن است.

  • به همین منظور از یک مقاومت با توان بالا جهت تخلیه این انرژی استفاده می‌شود که به آن اصطلاحاً مقاومت ترمز گفته می‌شود.
  • به همین علت هیچگاه یک متخصص به تنهایی قادر نخواهد بود که یک آسانسور را به تنهایی و با تکیه بر یکی از شاخه‌‌‌‌‌های علوم طراحی نماید.
  • در کنار راه پله های ثابت و قدیمی ساختمان ها نیز نرده در کنار پله نصب می گردید.
  • ۱- دستگیره پله های متحرک طوری طراحی شده اند که به نسبت یکسان با پله ها حرکت کنند تا مردم بتوانند تعادل خود را حفظ کنند.