کاسینا مدل های داخلی ماشین لانچیا را در اتاق نشیمن ایتالیایی

کاسینا مدل های داخلی ماشین لانچیا را در اتاق نشیمن ایتالیایی

شرکت مبلمان کاسینا با لانچیا همکاری کرده است تا یک کابین خانگی برای مدل یپسیلون این خودروساز طراحی کند که دارای «اولین میز تاریخ» در کابین خودرو و صندلی‌های با روکش مخمل آبی شاداب است.

Lancia Ypsilon Edizione Limitata C،ina در تعداد محدودی از 1906 وسیله نقلیه تمام الکتریکی به ،وان ادای احترام به سال تاسیس لانچیا عرضه می شود.

کابین خلبان Lancia Ypsilon Edizione Limitata C،inaکابین خلبان Lancia Ypsilon Edizione Limitata C،ina
کاسینا فضای داخلی یک خودروی لانچیا را طراحی کرده است

فضای داخلی آن برای ارجاع به فضاهای خانگی طراحی شده است و از مواد بازیافتی و قابل بازیافت در رنگ هایی که به میراث لانچیا اشاره دارد، استفاده شده است.

لوکا فوسو، مدیرعامل کاسینا به Dezeen گفت که این همکاری یک “تجربه محرک” بود که “به کاسینا اجازه داد تا تخصص خود را از طراحی به بخش خودرو منتقل کند و رویکرد جدیدی را با لانچیا ایجاد کند که به شدت از راحتی خانه الهام گرفته شده است”.

میز در داخل خودرو توسط C،inaمیز در داخل خودرو توسط C،ina
این ویژگی “اولین میز تاریخ” را در کابین خودرو دارد

وی افزود: ما با هم خودرویی را با ظاهری شیک و امروزی زنده کرده‌ایم که به جزییات سبک داخلی و خارجی توجه زیادی دارد.

مدل Ypsilon شامل چندین ،صر است که لانچیا و کاسینا در خودروی مفهومی Lancia Pu+Ra HPE خود آزمایش کرده‌اند، از جمله میز غیرمعمول tavolino.

صندلی ها و کف Lancia Ypsilon Edizione Limitata C،inaصندلی ها و کف Lancia Ypsilon Edizione Limitata C،ina
مخمل آبی مخملی برای تکمیل صندلی ها، کف و پانل درها استفاده شد

میز دایره ای کوچکی که توسط کاسینا به ،وان “اولین میز در کابین خلبان خودرو” توصیف شده است، از داشبورد بیرون آمده و از یک پ،تیک زیستی با روکش چرم زین ساخته شده است.

فضای ذخیره سازی برای اقلام کوچک فراهم می کند و از فناوری القایی استفاده می کند تا کاربران بتوانند به سادگی با قرار دادن آن روی سطح گوشی خود را شارژ کنند.

صندلی‌ها با یک مخمل آبی ملایم ساخته شده از نخ بازیافتی پوشانده شده‌اند که روی زمین، پانل‌های درها و داشبورد نیز دیده می‌شود و حس منسجمی را در داخل کابین ایجاد می‌کند.

اثاثه یا لوازم داخلی دارای یک الگوی آجدار “کانلونی” و دوخت دوتایی است که برای تداعی وسایل مدرن کاسینا طراحی شده است.

فرمان ماشین توسط کاسینافرمان ماشین توسط کاسینا
لهجه های آبی نیز روی داشبورد دیده می شود

این خودرو همچنین دارای فناوری‌های جدیدی است که به رانندگان و مسافران کمک می‌کند احساس کنند در خانه هستند، از جمله یک رابط مجازی و سیستم اطلاعات سرگرمی به نام SALA، که به م،ای اتاق نشیمن در ایتالیایی است، اما در این مورد مخفف Sound Air Light Augmentation است.

SALA به کاربران این امکان را می دهد که با فشار دادن یک دکمه، محیط داخلی و حال و هوای خودرو را با تنظیم صدا، کنترل آب و هوا و عملکردهای روشنایی تطبیق دهند.

به گفته لوکا ناپولیتانو، مدیرعامل لانچیا، مشارکت با کاسینا دو شرکت تاریخی ایتالیایی را با چشم‌اندازی مش، بر اساس اتحاد پژوهش و نوآوری با احترام به سنت، گرد هم می‌آورد.

نمای بیرونی ماشین لانچیا ایپسیلوننمای بیرونی ماشین لانچیا ایپسیلون
این خودرو در نسخه محدود 1906 تولید می شود

ناپولیتانو می‌گوید: «Lancia Ypsilon Edizione Limitata C،ina بیانگر نهایت راحتی و طراحی است که با تکنولوژی و اتصال پیشرو در دسته‌بندی، در عین حال همیشه ساده و شهودی، به سبک کامل لانچیا مشخص شده است.

این نتیجه همچنین به لطف همکاری با کاسینا به دست آمد، که همراه با Centro Stile ما در تورین یک اتاق نشیمن واقعی را با الهام از خانه‌های ایتالیایی دلپذیر طراحی ،د.

کاسینا در سال 1927 در مدا، ایتالیا تاسیس شد و در سال 2022 به ثبت میراث ملی معتبرترین شرکت های تولیدی ایتالیا اضافه شد. مجموعه آن شامل طرح های مبلمان رونان و اروان بورولک، فیلیپ استارک و پاتریشیا اورکیولا است.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/02/29/lancia-ypsilon-edizione-limitata-c،ina-car/