دکوراسیون دفتر کار، 8 ایده انرژی بخش برای راندمان بیشتر!

به صورت کلی بهترین پارتیشن با توجه به خدمات و کالاها و موضوع شرکت متفاوت است. وجود پارتیشن شیشه ای اداری، به یک روند ثابت در طراحی و توسعه دفاتر اداری تبدیل شده است. علاوه بر این اجرای پارتیشن اداری به بهترین شکل می تواند جهت جلوگیری از هزینه های اضافی برای شما کاربردی باشد. ایدهٔ «شفافیت کامل» مناسب نوع و عملکرد خاصی از ساختمان مانند فضاهای تجاری و اداری بود و در شرایط اقلیمی ویژهای مانند و اروپای شمالی و مرکزی قابل استفاده بود؛ ولی این راه حل هزینه بر و مستلزم دقت زیادی بود. طراحی و دکوراسیون یک فضای اداری می تواند هزینه بر باشد.

پارتیشن های دوجداره می توانند کاملا دو فضا را از یکدیگر تفکیک کنند و به صورت اتاق هایی با محیطی کاملا مستقل تبدیل نمایند ولی پارتیشن های تک جداره کوتاه تنها فضای شخصی محدودی ایجاد کرده و ارتباط میان کارمندان را با یکدیگر قطع نمی کنند. به این ترتیب نظم خاصی در کل فضای کاری شما پدیدار خواهد شد. پارتیشن تک جداره، پارتیشن دوجداره، پارتیشن ام دی اف ریلی، پارتیشن شیشه سکوریت، پارتیشن بلوک شیشهای، پارتیشن متحرک، پارتیشن شیشه و استیل، پارتیشن ریلی بخشی از انواع پارتیشن است که با تنوع در طراحی ارائه می شود. پارتیشن تک جداره ظاهری ساده دارد و تنوع در آن نسبت به مدل های دو جداره کمتر است.

بطور تقریبی مدل های دو جداره دو برابر مدل های تک جداره هزینه در بر خواهند داشت ولی آنچه در مدل های دو جداره قابل توجه است تنوع بیشتر در محصولات و زیبایی در مدل هایی است که تا سقف امتداد دارند. پارتیشن های تک جداره به صورت قاب هایی یک تکه با حالت ایستاده اند. برای اینکه کمی ساختار به اتاق کار خود بدهید، کمد و کشوهای کوتاه را در زیر میز کار خود قرار دهید در این حالت علاوه بر اینکه شلوغی فضا را کم کرده اید، به راحتی می توانید از کشوها در صورت نیاز استفاده کنید. حالا می توانید شماره های مهم و یادداشت هایی که ممکن است یک روز آنها را فراموش کنید در این برد بچسبانید. بقیه کارمندان مجبور بودن که تمام روز رو با چراغهای مصنوعی بگذرونن. یکی از اصول طراحی دفتر کار، به کار بردن مبلمان با استاندارد و ارگونومی مناسب کارمندان است.

دکوراسیون داخلی شرکت اداری

افراد و صنایعی که به پارتیشن های بدون شلوغی و ساده علاقه مند می توانند از پارتیشن های فریم لس استفاده کنند. سعی کنید پوستر و کاغذ دیواری کاملا ساده باشد تا چشم را اذیت نکند و یا از مناظر زیبا و طبیعت استفاده کنید. همچنین شما می توانید از ساعت های دیواری با رنگ و طرح های متنوع استفاده کنید و به اداره خود نمای بهتری بدهید. برای تزیین دیوارها می توانید از کاغذدیواری و یا حتی پوستر بجای رنگ استفاده کنید. امروزه در و دیوار در طراحی داخلی بسیار کمتر از گذشته استفاده می شود و تقریبا می توان گفت در بسیاری از موارد از طراحی حذف می شوند.

شرکت معماری مستقر در آمستردام که متخصص طراحی داخلی اداری است، گفت: « طراحی داخلی دفتر کار با چیدمان بسته متعلق به زمان گذشته بودهاند و چیدمان باز در حال حاضر استاندارد محسوب میشود. طراحی متفاوت مدل پارتیشن اداری این امکان را به ما می دهد تا مناسب ترین گزینه را با توجه به معیارها و هدف های شرکت و انتظارات کارمندان از محیط کاری خود، انتخاب کنیم. پارتیشن شیشه ای اداری از شیشه های سکوریت ساخته می شوند، که شکستن تصادفی آن بسیار بعید است و در صورت شکسته شدن کمترین خطر جانی را دارد. در واقع گاهی ممکن است شما رسمیت و جدیت زیادی در محیط خود ایجاد کنید؛ در نتیجه طراحان داخلی به شما استفاده از متریال فلزی و ترکیبات رنگ مشکی و خاکستری را پیشنهاد میدهند.

وجود یک فضای مشخص برای قرارگیری اسناد و مدارک و وسایل مختلف در کنار هریک از کارمندان برای ایجاد نظم و خلوت شدن میزکار آنها یکی از اصول طراحی داخلی اداری است. پارتیشن بندی به منظور بهینه سازی فضاهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این مقاله، در مورد طراحی دکوراسیون پارتیشن و سبکهای مختلف آن، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار میدهد. این پارتیشن ها از جنس های مختلفی تهیه می گردد، پارتیشن فلزی، شیشهای، آلومینیومی و ام دی اف به صورت دوجداره یا تک جداره تولید و در طراحی داخلی محیط های اداری به کار می روند.

اتصالات عمودی بین دو صفحه شیشه ای جهت استحکام و مقاومت در برابر صدا، با نوار فوم سیلیکونی یا آکریلیک شفاف پر می شوند. یکی از دلایل استفاده از آلومینیوم در طراحی دکوراسیون پارتیشن، وزن سبک، مقاومت و دوام این فلز است. در طراحی دکوراسیون پارتیشن، یکی از مقرون بهصرفهترین روشها استفاده از پارتیشنهای آلومینیومی است. وقتی نور کم باشد ممکن است کارکنان در آن احساس خواب آلودگی کنند! طراحی دکوراسیون پارتیشن به این سبک، بسیار مقرون به صرفه بوده و موجب میشود ضمن اینکه کارمندان فضای خصوصی خود را دارند، بتوانند به آسانی با همکاران خود تعامل کنند. آیا کارمندان شما نیازمند حریم خصوصی برای انجام کارشان هستند؟

دکوراسیون داخلی اداری دفتری

زیرا شرکت نیاز به وسایل گرمایش و سرمایش جداگانه برای هر اتاق نداشته و به همین دلیل استفاده از پارتیشن اداری موجب صرفهجویی در مصرف انرژی نیز می شود. این موارد از مهمترین ویژگیهای یک شرکت طراح و تولیدکننده پارتیشنهای اداری است. این روزها دفاتر باز از مطرحترین انواع چیدمان اداری است اما همین دفاتر با فضای باز هم نیاز به چیدمان و نظمدهی به فضا دارند تا کارمندان بتوانند با تمرکز بالا به پیگیری وظایف خود بپردازند. به همین دلیل است که دفترهای کاری که از پارتیشن ها بهره می برند، فضای مدرن تری نسبت به دفترهایی که با دیوار گچی از هم جدا شده اند، دارند. پارتیشن بندی شیشه ای اداری، یکی از ساده ترین راه های به روز رسانی یک فضای اداری یا تجاری است. استفاده از مدل های مختلف پارتیشن اداری در طراحی فضای اتاق اداری باعث انعطاف پذیری فضا می شود. دیوارهای شیشه ای فضای کاری را از مناطق معمولی و پرتردد جدا می کند و در عین حال به طور یکپارچه با طراحی صنعتی ادغام می شود.

طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن

با همراهی تیم مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران، ابتدا بررسی اولیه محل کار شما توسط کارشناسان انجام می شود. آیا مدیریت بر نحوه فعالیت اعضای تیم برای شما اهمیت ویژهای دارد؟ به رسمیت شناختن زمان استراحت کارمندان، استفاده از مبلمان مخصوص و نحوه چیدمان و همچنین رنگبندی بخصوص برای این فضا لازم و ضروری است. آراستگی، ایمنی، دوام و قابلیت اطمینان از مهم ترین مزیت های پارتیشن های شیشه ای در دفتر کار است. علاوه بر روشهای ذکر شده در طراحی دکوراسیون پارتیشن، شما میتوانید با روشهای خلاقانهای مثل استفاده از قفسههای کتاب، کمدهای مدرن، پردههای سفید و صفحات چوبی متحرک، فضای دفتر کارتان را تقسیم بندی کنید. در طراحی دکوراسیون پارتیشن میتوانید با استفاده از پارتیشنهای نیمهبلند، اتاقهایی برای گروههای مختلف بسازید. شما بعد از انتخاب مدل پارتیشن خود چوبی و یا شیشه ای میتوانید قیمت را از شرکت اجرا کننده آن دریافت نمایید.

بسیاری از سیستم های پارتیشن اداری قابل جداسازی و در واقع متحرک هستند، به این معنی که می توان آنها را از مسیر خود حذف کرد و برای رفع نیازهای فعلی دفتر پیکربندی مجدد انجام داد. پارتیشن ها در واقع دیوارهای جدا کننده ای هستند که در ادارات ، منازل و… کانتر. این عنصر خود بهعنوان جداکننده فضاها در خانهها، رستورانها و ادارات عمل میکند. مزیت دیگر، وزن سبک بیشتر دیوارهای پارتیشنی است که کار نصب و جابجایی آنها را آسان میکند. به طوری که با طراحی زیبا و جذاب شما می توانید با روحیه و نشاط بیشتر کار های خود را انجام دهید. ضرورت پارتیشن بندی بهخصوص در فضاهای بزرگ، اداری و با کاربریهای متفاوت بیشتر احساس میشود.

دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک در واقع با توجه به اینکه بخش عمده ای از زمان افراد در محیط کاری سپری می شود، محیط کاری باید پاسخگوی نیازهای کارمندان و عاملی برای آسایش آنان باشد و در عین حال درجذب نیروهای کاری جدید تاثیرگذار باشد. از پارتیشن بندی برای رسیدن به یک محیط اداری با فضای بهینه و دکوراتیو استفاده می شود. استفاده از پارتیشن ها موجب می شود تغییر دکوراسیون به دلیل اضافه شدن کارمند جدید و یا هر دلیل دیگری راحت تر شود و تنها با مشورت گرفتن از یک طراحی دکوراسیون اداری بتوان این تغییر را با کمترین هزینه پیاده سازی کرد. البته باید در نظر داشته باشید که فضای مناسب برای جانمایی صندلی و حرکت راحت آن نیز وجود داشته باشد. از جمله مواردی که می توان ارگونومیک بودن را در محیط کار فراهم کرد، صندلی های راحت و قابل تنظیم، میز استاندارد، سینی صفحه کلید و امثالهم است که به حفظ حالت طبیعی بدن کمک می کند.

قیمت طراحی داخلی اداری

اگر به تازگی کسبوکاری را شروع کردهاید و برای طراحی داخلی دفترتان نیازمند پارتیشنهای اداری هستید و یا اگر تصمیم دارید دفتر کارتان را بازسازی کنید، احتمالاً به کمک و مشورت متخصصان فعال در این حوزه نیازمندید. دکوراسیون اداری کلاسیک یکی از لاکچری ترین انتخاب های شما برای طراحی داخلی اداره و یا دفتر کار شما می باشد. شاید مهمترین مزیت پارتیشن های شیشه ای اداری دوام و ایمنی کامل آنها باشد. با توجه به نوع کار شرکت نیز می توانید نوع خاصی از پارتیشن ها را سفارش دهید، یک شرکت هنری را بهتر است با پارتیشن های رنگارنگ و مدرن مزین کنید و در فضاهای رسمی مانند وزارتخانه ها بهتر است از رنگ های تیره، کرم و طرح کلاسیک پارتیشن استفاده شود.

برای ایجاد فضایی آرامش بخش و سرزنده در محیط های اداری می توان در گوشه هایی از محیط از گلدان های زیبا و گل های رنگارنگ استفاده کرد. استفاده از چوب و سایر متریالها و المانهای طبیعی در طراحی داخلی اداری به افزایش اکسیژن و هوای خوب محیط کمک کرده و محیطی زنده و پویا را برای کار و فعالیت به وجود میآورد. با این رنگ بندی حال و هوای خاصی از وقار، استحکام و تأثیرگذاری به دفتر خود بدهید و همچنین بار دیگر بر دکوراسیون اداری کلاسیک تأکید خواهید طراحی نمای داخلی اداری کرد. این یاده برای دفتر کار مددیریت بسیار عالی است. هنگام استخدام یک طراح دکوراسیون داخلی به دنبال یک فرد با رزومه ی خوب و تجربیات عالی باشید، یک طراح دکوراسیون داخلی می تواند بهترین ایده های طراحی را پیاده سازی کند تا شما بهترین لذت و استفاده را ببرید. کیفیت عالی یراق آلات مصرفی و درجه یک بودن شیشه سکوریت، داشتن تیم حرفه ای و زبده در زمینه ی اجرای پروژه های شیشه ای آن را به شرکتی برتر در زمینه صنعت شیشه تبدیل کرده است.

با یک جستجوی ساده در میان سایتهای خدماتی متوجه میشوید که گروههای زیادی مشغول به طراحی و تولید انواع پارتیشنهای اداری هستند؛ اما در این میان تنها یک تیم به طور تخصصی و حرفهای مشغول تولید و طراحی انواع پارتیشنهای اداری شیشهای است و با فراهم کردن خدمات آنلاین و مشاوره رایگان راه را برای صاحبان مشاغل و مدیران هموار کرده است. امروزه شرکت ها به طور فزاینده ای از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کنند تا فضای خود را به روی جریان نور و جریان ایده ها باز کنند. بهترین شرکت طراح و تولیدکننده پارتیشن اداری چه ویژگیهایی دارد؟

شیشه عاری از گازهای مضر، بوهای ناخوشایند و سایر عوامل منفی است. مطمئنا برگزاری یک جلسه برای عقد قرارداد میلیاردی، در اتاق جلسهای که کاملا ساده و معمولی بنا شده، تأثیر بسیار منفی و بدی روی ذهن طرف قرارداد دارد. در طرف دیگر استفاده از پارتیشن ها به شما کمک می کند تا شرایط به مراتب راحت تری برای نگهداری آن ها داشته باشید. در فضاهای بزرگ از ریل برای پارتیشن هایی که تا سقف ادامه دارند استفاده می شود که جابجایی آن راحت باشد. از پارتیشن های کامل که ارتفاع آن ها تا سقف ادامه دارد برای جداسازی کامل دو فضا استفاده می شود، با توجه به اینکه نیازهای شرکت در طول زمان تغییر می کند و معمولا نیاز به فضاسازی بیشتری در سازمان ها و شرکت ها وجود دارد گاهی لازم است که فضای بیشتری به نسبت اتاق های موجود در شرکت ایجاد شود و برای این منظور از پارتیشن استفاده می شود.

طراحی داخلی دفتر کار اداری