سقف کناف انواع مدل های کناف سقف + گالری عکس 26 طرح جدید-کناف آوگون

اما به این صورت نیست که طرح کناف سقف مستطیل فقط برای مکان ها بزرگ استفاده شود در برخی موارد دیده شده از این نوع کناف برای مکان ها کوچک نیز استفاده شده است. سقف ساده که فقط خاک و گچ و سفیدکاری میخواد بشه، از کناف ارزانتر قیمت سقف کاذب کناف می‌شود. روش قیمت مقطوع، روشی است که در آن قیمت تمام شده‌ی سقف مورد توافق طرفین قرار میگره. یعنی کسی که قراره سقف کاذب رو اجرا کنه، یک قیمت نهایی برای کُل کار ارائه میده و تمااام.

جدیدترین مدل های کناف سقف و کاربرد آنها

کناف کاری سقف آشپزخانه از اصول خاصی پیروی می‌کند و با توجه نوع دکوراسیون آشپزخانه انتخاب می‌شود. سقف‌های کنافی که برای آشپزخانه‌های کوچک و مدرن انتخاب می‌شوند نباید با سبک آشپزخانه در تضاد باشند. از گذشته تا امروز طرح های ساده در معماری و طراحی داخلی پایدار بوده و استفاده از این سبک ها برای سقف به مرور و با گذشت زمان قدیمی نمی شوند. از مهم ترین موارد کاربرد این مدل های سقف پذیرایی ساده می توان به خانه های کوچک با سقف های کوتاه اشاره نمود.

در مورد فوت کوزه گری(!) که چند سطر بالاتر بهتون گفتیم، میتونین ویدئوی زیر روهم ببینین. در این ویدئو سعی کردیم خلاصه ای از همین مطلب رو براتون تهیه کنیم تا شما از اون استفاده کنین و نکته ای از شیوه قیمت گیری به صرفه ی سقف کاذب جا نمونه. اما اگر میخواین شیوه قیمت گیری سقف کاذب و فوت کوزه گری رو بدونین، باهامون باشین تا انتهای همین مطلب. دیگر پنل مورد استفاده در این نوع سقف پنل mr می باشد که به دلیل متریالی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد در محیط‌های دارای رطوبت مانند سرویس‌های بهداشتی از آن بیشتر استفاده می شود. پنل fr کناف که بیشتر در مکان هایی که خطر آتش‌ سوزی آن جا را تهدید می‌کند، نصب می‌شود. این پنل ‌ها مناسب فضا های بزرگ مانند بیمارستان ها و مساجد می باشند و رنگ معمول مورد استفاده در آن ها قرمز است.

ایده هایی برای نورپردازی کناف ساده

قیمت این طرح کناف معمولا از نوع ساده بیشتر است و دلیل آن نیز گستردگی طرح های مورد استفاده در آن می باشد. در این سقف ها می توانید طرح های حاشیه دار سقف، کناف ساخته شده با گنبد، اجرای برای طرح‌ های منحنی و قوس‌دار و همچنین طرح کناف تونلی و طرح شکل کمان را داشته باشید. همچنین اجرای انواع سقف کاذب کناف حاشیه دار برای قرار دادن نورپردازی مخفی از دیگر قابلیت های این مدل سقف می باشد. از باکس های متعددی که برای قرارگیری چراغ هالوژنه نصب می شود تا طرح های پیچیده ای که به صورت چند لایه اجرا می شود، طرح کناف سقف پذیرایی مستطیل انتخابی مطمئن است.

کناف سقف

سقف کناف انواع مدل های کناف سقف + گالری عکس 26 طرح جدید-کناف آوگون

سطح آن برای نگهداری آسان است و همچنین در برابر شستشو از مقاومت زیادی برخوردار می باشد، زیرا مقاومت مکانیکی خوبی دارد. اجرای سقف کناف ساده نسبت به دیگر سقف های کاذب ارزانتر است و به دلیل نوسانات ارزی برای دریافت هزینه و قیمت ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. اگر فضای خانه شما بسیار آرام و خلوت است می توانید از طرح های هندسی و پیچ در پیچ استفاده کنید.

بستگی به طرح سقف داره، اگه ساده باشه میشه ۶۵ ضربدر قیمت پایه سقف کناف که در مقاله قیمت سقف کاذب اومده. پایه اصلی قیمت یک سقف کاذب، مصالح اون است و در مرحله بعدی، دستمزد یا همون اجرت کار. اگه از خود پیمانکارها هم سؤال کنین، عمدتاً قیمت مصالح رو چند برابر دستمزد اعلام میکنن. می‌دونیم که مصالح در انواع سقف کاذب، با هم فرق می‌کنه؛ اما نکته مهم اینه که در یک سقف مشخص، مصالحی که یک پیمانکار کار می‌کنه شاید پیمانکار دیگر کار نکنه. پس از انتخاب نوع سقف کاذب، یافتن اکیپ حرفه ای و متخصص در دستور کار شما قرار می‎گیره. اکیپی حرفه ای است که تجهیزات به روز تری داره و عمدتاً متریال بهتری هم کار می‌کنه.

کناف در اجرا دارای انعطاف بالایی است و هر طرحی با کناف قابل پیاده سازی است. بابت سقف کاذب 1000 مترمربع در دو طبقه پارکینگ و 400مترمربع سقف کاذب برای تجاری درخواست لیست قیمت تمام شده با مصالح و دستمزد به صورت کامل را دارم. در انتها هم احساس میکنیم مورد بسیار مناسبی پیدا کردیم که باعث صرفه جویی در هزینه هایمان شده. در مرحله بعد شما باید نوع مصالح و کیفیت اون رو با مشورت مجریان سقف کاذب مشخص کنین.

برای فضاهای بزرگتر همچون سالن پذیرایی، می توان کناف را در کل سقف اجرا نموده و با نورپردازی صحیح و مناسب زیبایی خیره کننده ای به آن بخشید. برای دکوراسیون های ساده بهتر است از مدل کناف سقف ساده استفاده کرد. کناف سقف ساده در تمامی اتاق های خانه همچون پذیرایی، آشپزخانه و … قابل پیاده سازی است. کناف سقف پذیرایی جدید و ساده زیبایی سالن پذیرایی را دوچندان می نماید. برای ایجاد رنگ‌ ها و طرح‌ های مختلف بر روی پنل‌ های سقف کناف باید نقاشی و رنگ آمیزی انجام شود که هم وقت‌ گیر و هم هزینه‌ بر می‌ باشد و ممکن است طرح دلخواه نیز به درستی حاصل نشود. در سقف کشسان برخلاف سقف کناف به دلیل جنس خاص آن امکان چاپ تصاویر و طرح‌ های مختلف وجود دارد و می‌ توان تصاویر انتخابی را در اندازه و ابعاد مختلف با کیفیت‌ های گوناگون و یا حتی به صورت سه بعدی چاپ نمود.

کناف سقف مثلثی یکی از انواع کناف سقف می باشد که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد . اگر دقت کرده باشید می بینید که طراحی های ساده ، همیشه تاثیر بیشتری را از خود به جای گذاشته اند. بنابراین ، همیشه سعی کنید با توجه به کارایی محیط ، از مدل های مختلف کناف سقف استفاده کنید. ورق هایکنافدر کشور ما اصولا مصالح مصرفی دیوار ها و سقف ها به حساب می آیند و با توجه به رنگ، ظرافت و مقاومت آنها برای اجزای خاصی از ساختمان کاربردی می باشند.

  • در این حالت نوعی نظم و تعادل در طرح کناف وجود دارد و باعث نظم بخشیدن به کل فضای پذیرایی می شود.
  • قدمت این نوع مصالح ساختمانی به بیش از 80 سال پیش برمی گردد و از پرطرفدار ترین مصالح ساختمانی تا به امروز شناخته شده است.
  • البته این نوع طرح ها هزینه بیشتری را در اجرای کار دارند و در آینده اگر نیاز به بازسازی هم داشته باشد باز هزینه بیشتری را نسبت به سقف کناف ساده خواهد داشت.
  • زیرا ارتفاع کم سقف این محیط مانع از اجرای طرح‌های پیچیده کناف کردن سقف شده و باید استانداردی را در این مورد رعایت نمود.
  • اگر شما هم قصد دارید اتاق خواب، آشپزخانه منزل و یا دفتر محل کار خود را با طرحی جدید و سقفی خاص زیبا نمایید، با توسعه افراز هوراد همراه باشید تا بیشتر با تفاوت‌ های بین سقف کشسان و سقف کناف آشنا گردید.