شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© جان وب

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگلشماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، تیرشماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تختشماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی بیرونی، باغشماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - تصاویر بیشتر+ 33


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی بیرونی، باغ
© جان وب

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه جدید برای یک خانواده جوان در یک بافت سرسبز درون حومه شهر، در یک بخش طول، و باریک زندگی می کند. از خیابان پایین آمده، سایت به سمت سبزه هشتم یک زمین گلف خصوصی در مرز رودخانه یارا است.

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی بیرونی، ویندوز
© جان وب

نمای خیابان و طول قابل مشاهده خانه کاملا غیر قابل نفوذ به نظر می رسد. نمای بیرونی ،یبی از خا،تری، بلوک، بتن و رندر با نقاط برجسته سیاه و سفید است. پنجره ها به صورت پراکنده چیده شده اند، محدود به مربع های تکراری کوچک و شکاف های بلند واقع در لحظه های اتصال. دهانه ها به داخل وجه بیرونی رانده می شوند و عمقی در نما و سنگینی به مادی بودن آن ایجاد می کنند. دهانه‌های مهم‌تر خانه به صورت خصوصی و درونی جهت‌گیری شده‌اند و نماها را روی فضاهای حیاط، چاه‌های نور و چراغ‌های سقف قاب می‌کنند، و همراه با انتهای باریک پایین ساختمان، به سمت سبزه‌های آراسته و راهروهای زمین گلف باز می‌شوند.

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی داخلی، صندلی، پرتو
© جان وب
اقامتگاه شماره 66 / تریستان بورفیلد - تصویر 33 از 38
پلان – طبقه همکف پایین
اقامتگاه شماره 66 / تریستان بورفیلد - تصویر 34 از 38
پلان – طبقه همکف
اقامتگاه شماره 66 / تریستان بورفیلد - تصویر 35 از 38
پلان – طبقه 1
شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، تیر
© جان وب

با شروع یک پله ورودی رنده فولادی بلند گالو،زه که در میان علف‌های بومی در حیاط شناور است، خانه به صورت مجموعه‌ای از فضاهای متوالی که به سطوح جداگانه ت،یم می‌شوند و به آرامی از سایت پایین می‌آیند آشکار می‌شود. یک دیوار خاکی پیوسته ساخته شده از بتن بازیافتی در طول ساختمان اجرا می شود. این دیوار سنگین، مستحکم و ضخیم، پالت مواد خامی را که در سرتاسر ظاهر می‌شوند، ایجاد می‌کند. بتن، چوب‌های سیاه، الوار زغالی، خا،تری‌های بافت‌دار، رنگ‌های سفید شفاف و فولاد سطوح اصلی با لحظات انتخابی از چوب‌های خنثی و بافت‌های نرم‌تر بافته‌شده در انتخاب‌های مبلمان هستند که گرما را به خانه می‌آورند.

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی داخلی
© جان وب
شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی بیرونی، بتن
© جان وب

مجموعه ای از درهای محوری بلند حجم زیادی از فضای زندگی را بر روی یک عرشه محصور از چوب های سنگین پیاده رو باز می کنند. این فضا در لبه‌اش به است،ی بی‌نهایت می‌افتد که آسمان و سایبان‌های درختان زمین گلف را منع، می‌کند. یک فواره آب ساده از عرشه به طور مداوم آب را چکانده، سطح است، را موج می زند و صدایی آرام در پس زمینه ایجاد می کند.

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تخت
© جان وب
اقامتگاه شماره 66 / تریستان بورفیلد - تصویر 30 از 38
مدل

یک آشپزخانه و فضای ناهار خوری طویل روی شیشه ای قرار دارد که به یک فضای سرگرم کننده حداقلی در حیاط مجهز شده برای پخت و پز و سرگرمی در فضای باز است. در بالای این پل یک پل 8 متری وجود دارد که ،مت ورودی سطح بالایی را به فضای اصلی اتاق خواب متصل می کند. منزوی، ،ت و آرام، نمای مرتفع آن با پیش‌زمینه‌ای از بام‌های سبز، چمن‌ها و گل‌ها قاب‌بندی شده است و حریم خصوصی را برای گلف بازان صبحگاهی ارائه می‌دهد. یک محیط بتن در محل به تخت، میزهای کناری را تشکیل می دهد که توسط گرمایش هیدرونیک داخل آن گرم می شود و بتن را در لمس دلپذیر و تقریباً نرم می کند.

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی داخلی، حمام، سینک
© جان وب
اقامتگاه شماره 66 / تریستان بورفیلد - عکاسی داخلی، حمام، سینک، کانتر، پنجره
© جان وب

یکی از موفقیت های مورد علاقه من در این خانه این است که چقدر باغ و بافت بیرونی از درون تجربه می شود. با وجود اینکه چقدر در دسترس ما بود. هر نمایی که در آن یافت می‌شود قاب‌بندی شده و با دقت محدود شده است. می توان در خانه از جلو به عقب پرسه زد و نزدیکی شدید به مناظر فراتر، چه دور و چه نزدیک را تجربه کرد. در تمام مدت این کار را با احساس انزوای کامل از بافت حومه اطراف انجام می دهید.

شماره 66 اقامتگاه / تریستان بورفیلد - عکاسی خارجی، نما
© جان وب



منبع: https://www.archdaily.com/1013795/n6-residence-tristan-burfield