باریک ترین خانه جهان در یک پارک عمومی در فرانسه قرار دارد

Architectural Digest logo

کنایه آمیز و بی احترامی، هنر اروین ورم در گفتگوی مداوم با اشیا و محیط هایی است که ما را احاطه کرده اند. نتیجه سفری است که ما را فرا می‌خواند تا در مورد آنچه ضروری می‌د،م تأمل کنیم و راه‌هایی را که در آن اختلافات سیاسی فراتر از دنیای سیاست حزبی گسترش می‌یابد، دوباره بررسی کنیم. روح آزاد او برای اولین بار در اوا، دهه 1980 به طور گسترده در دنیای هنر شناخته شد، دقیقاً در سال 1988، با اولین اثر افسانه ای او. مجسمه های یک دقیقه ای که در آن او یا مدل هایش به طور خلاصه به ،وان مجسمه ژست می گیرند.

پس از آن سریال چشمگیر که در آن خطوط بین افراد و اشیا و زندگی و هنر محو شد، وورم که بسیاری او را بزرگترین هنرمند معاصر اتریش می‌دانند، سریال‌های به یاد ماندنی دیگری از جمله ساخت. ماشین چاق (2001)، که در آن اتومبیل های عظیمی از استایروفوم و فوم پلی اورتان ساخته شده و سپس با لاک رنگ آمیزی شده اند. استعاره بیگانه کننده از قابل تصور (2007)، که در آن یک قایق لنگی ساخته شد و سپس در ساحل یک کانال آویزان شد. و مزاحم انسان‌سازی تهدیدآمیز خانه چربی (2017). همچنین برداشت آزاردهنده ای از دانش نفس، در آن وجود داشت ماچ گنده (2015)، اثری که در آن دو سوسیس همدیگر را در آغوش می گیرند و شور و اشتیاق سرکوب ناپذیری را گرفته اند.

تصویر ممکن است شامل معماری ساختمان کلبه خانه مس، گیاه چمن در فضای باز پناهگاه فرد و ماشین باشد

ورم با حساسیت یک مقاله‌نویس به اشیاء روزمره نزدیک می‌شود و از هذل‌گویی ط،ه‌آمیز و پارادو،‌های موذیانه برای دعوت به تأمل استفاده می‌کند.

خانه باریک، ع، توسط استودیو Erwin Wurm.

ورم با حساسیت یک مقاله‌نویس به اشیاء روزمره نزدیک می‌شود، با استفاده از هذل‌گویی ط،ه‌آمیز و پارادو،‌های موذیانه برای دعوت به تأمل و خنثی ، ته‌مایه‌های مردم‌شناختی و سیاسی آثارش با لبخندی سخت. وورم گفت: “به نظر من، بازی دارای یک قدرت بزرگ، یک قدرت ،ابکارانه واقعی است.” طنز و بازی این امکان را فراهم می کند که سؤالات زیادی را مطرح کنید، مطالب مختلف را بدون اینکه توهین آمیز یا اعتقادی باشد، منتقل کنید. و شوخ طبعی و بازیگوشی نیز ،اصر کلیدی در اثر دیگری از این هنرمند است-خانه باریک، باریک ترین خانه در جهان (تقریبا 23 فوت ارتفاع، 52 فوت طول، اما فقط 4.5 فوت عرض). مدل‌های دیگری از این خانه حومه‌ای به سبک دهه 1960 وجود دارد، اما تنها نمونه‌ای که به‌طور دائم در فضای باز به نمایش گذاشته شده، در لو هاور، نرماندی، فرانسه است.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/narrowest-،use-in-the-world-public-park-france