پل‌های معلق هتل‌های کلبه‌ای در مکزیک را به هم متصل می‌کنند

پل‌های معلق هتل‌های کلبه‌ای در مکزیک را به هم متصل می‌کنند

ماریا خوزه گوتیرز، معمار مکزیکی، مجموعه‌ای از کابین‌های گرد و پوشیده از درخت کاج را که با پل‌های معلق به تا،ت، در مکزیک متصل شده‌اند قرار داده است تا به ،وان اجاره تعطیلات استفاده شوند.

Zeuhary Hospedaje Campestre واقع در Valle de Guadalupe، Ense،a در شبه جزیره باجا، شامل یک سالن اجتماعات و چهار کابین اجاره ای برای تعطیلات است.

کابین گرد با است، غوطه ورکابین گرد با است، غوطه ور
بالا: ع، مارتین آسودو. در بالا: کابین ها در باخا کالیفرنیا، مکزیک واقع شده اند. ع، از Jonatan Ruvalcaba Maciel

ماریا خوزه گوتیرز، مدیر استودیوی مکزیکی Arqos Arquitectura Arte Y Diseño، به Dezeen گفت: «فرای ایجاد فضاها، هدف ما ایجاد تجربیاتی است، جایی که طبیعت و انسان‌ها با هم ادغام می‌شوند و یکدیگر را می‌شناسند.

معماری و طراحی داخلی بر ارتباط با محیط و حفظ هماهنگی با آن متمرکز بود.

اتاق خواب کابیناتاق خواب کابین
اتاق خواب های مرکزی در ساختمان های گرد قرار دارند

در ژوئن 2022 تکمیل شد، 250 متر مربع (2690 فوت مربع) مساحت ساخته شده به پنج سازه 40 متر مربعی (430 فوت مربع) ت،یم می شود که به سمت بیرون به منطقه شراب اطراف می نگرند.

طبقه همکف هر کابین به صورت متعامد ت،یم شده است و ،متی را برای یک ایوان بیرونی تا حدی سرپوشیده جدا می کند که از طریق یک در کشویی شیشه ای به فضای خواب منتهی می شود.

حمامحمام
فضای داخلی آنها در امتداد یک طرف به حمام ت،یم شده است

فضای داخلی به یک حمام در امتداد یک طرف، یک اتاق خواب مرکزی و یک آشپزخانه کوچک در پشت دیوار سر تخته ت،یم شده است.

این استودیو گفت: در مبلمان و دکوراسیون داخلی از مواد ارگ،ک منطقه و مناطق مختلف کشور، رنگ های خاکی و تضاد خا،تری، صنایع دستی، الیاف طبیعی، منسوجات، چوب و سنگ محلی با شناخت استعداد و سنت صنایع دستی مکزیک استفاده کردیم. گفت.

روکش چوکوم روی دیوارهای داخلی بافتی ارگ،ک می‌دهد و به خنک نگه داشتن فضای داخلی در تابستان کمک می‌کند، در حالی که پوشش بیرونی چوب کاج بازیافتی اجازه می‌دهد کابین‌ها هم در زمستان و هم در تابستان عایق حرارتی شوند تا بازده انرژی بیشتری داشته باشند.

جکوزی گرد در باغ کابینجکوزی گرد در باغ کابین
باغ های خصوصی کوچک دارای جکوزی گرد هستند

کابین‌ها همگی چرخانده شده‌اند تا نمای شمالی یا شرقی خاصی داشته باشند بدون اینکه به حریم خصوصی سرنشینان آسیبی وارد شود.

یک باغ کوچک کاشته شده که توسط دیوار خا،تری محافظت می شود، یک چهارم هر پلان را تشکیل می دهد، که توسط یک جکوزی خصوصی در زمین خاتمه می یابد، که توسط یک عرشه چوبی با تخته هایی که با تخته های روکش عمودی همراستا می شوند، به کابین متصل می شوند، به گونه ای که گویی نما به سمت پایین دیوار تابیده می شود. و در امتداد زمین

تراس پشت بامتراس پشت بام
تراس های پشت بام در بالای هر کابین گنجانده شده است

از یک پلکان مارپیچی ف،ی ظریف با آج‌های چوبی، پلان گرد به تراس پشت بام تبدیل می‌شود که با یک شبکه طنابی مانند یک بانوج یکپارچه در پشت بام ایوان قرار گرفته است.

یک پل چوبی با چرخش آزاد با ریل های محافظ توری طناب از سقف هر کابین آویزان شده و به سقف ،مت مش، منتهی می شود و به مهمانان اجازه می دهد در یک مکان مرکزی تجمع کنند.

این استودیو می گوید: پلان دایره ای شکل کابین ها، همراه با فضاهای انتقال آن ها مانند پل های معلق، مسیرهای چوبی و پله های مارپیچ، مسیرهای سیال و پویایی ایجاد می کنند که به ما اجازه می دهد با خودمان ارتباط برقرار کنیم و کودک درون خود را از طریق بازی و حرکت بیدار کنیم. گفت.

علاوه بر انتخاب موادی که از نظر حرارتی به محیط پاسخ می دهد، طراحی برای حفظ آب کمی که منطقه کشاورزی دارد، با استفاده مجدد از آب خا،تری برای آبیاری تا،تان ها کار می کند.

کابین های گردکابین های گرد
Zeuhary Hospedaje Campestre در یک تا،تان واقع شده است

کابین‌های دیگری که اخیراً در مکزیک تکمیل شده‌اند شامل خانه‌ای است که توسط S-AR برای تماشای یک جنگل در نووو لئون از هم جدا شده و یک خانه تعطیلات مکعبی شکل وحشیانه که توسط لودویگ گودفروی در جنگل کاج در آلفرز قرار گرفته است.

عکاسی توسط Jonatan Ruvalcaba Maciel است مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.


اعتبار پروژه:

معمار: ماریا خوزه گوتیرز
مهندسی و ساخت و ساز: خدمات تخصصی شهری



منبع: https://www.dezeen.com/2024/03/04/suspended-bridges-connect-round-cabin-،tels-in-mexico/