کمپ سفر فروشگاه لوازم کوهنوردی و کمپینگ تجهیزات کوهنوردی | takdoo-تکدو

طبیعتاً مسافرت به کوهستان سخت‌تر است و شما مجبور هستید که شب در کوهستان بمانید. پس همراه بردن تجهیزاتی مانند چادر، کیسه خواب، چراغ سفر، اجاق سفر، وسایل کمپینگ، ابزار کوهنوردی، کلاه کوهنوردی، کوله پشتی، پاور بانک برای گوشی و تجهیزاتی که در یک سفر یک روزه نیز با خود می‌برید، برای شما الزامی است. حتی در صورت امکان، مدارک شناسایی لازم را با خود ببرید تا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه بتوانید عکس العمل مناسبی انجام دهید. فروشگاه 20ابزار قصد دارد انواع مختلف ابزار و تجهیزات سفر را به مرور زمان به دسته بندی محصولات خود اضافه نماید و این ابزار را با ارزان ترین قیمت و کیفیتی مطلوب به دست شما مشتریان عزیز برساند. تا با لوازم سفر ارزان و مناسب یک مسافرت لذت بخش و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

زیر انداز ضد آب 9 یاردی(یک تکه) 10 نفره طرح جاجیمی صادراتی ساحل(3در

با توجه به اینکه نمونه‌های مختلفی از تجهیزات مسافرتی و مواردی مانند کوله پشتی و سایر تجهیزات در فروشگاه ایمن ترافیک موجود هست، در این مطلب به معرفی برخی از وسایل مورد نیاز در سفرهای مختلف اشاره خواهیم کرد. خرید تجهیزات سفر به صورت اینترنتی به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را از قیمت و مشخصات محصولات مورد نظر خود بدست آورید. سپس با مقایسه قیمت ها و ویژگی های کالاهای مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید.

اکنون کیان کالا یک فروشگاه اینترنتی با گستره ای از کالاهای متنوع با شش سال سابقه فروش آنلاین، دارای مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و تامین کننده کالا برای تمام اقشار جامعه است. دارای ست نوک پیچ گوشتی و آچار آلن 10 عددی 23 ابزار کاربردی به صورت یکجا دارای انبردست، اره، چاقو، دربازکن و … جنس بدنه و تیغه‌ها از فولاد (استیل) ضد زنگ خوش دست با کاربری آسان دارای کیف نگهداری پرکاربرد وقابل… البته تجهیزات سفر به اینکه چه سفری باشد و چند روز طول بکشد بستگی دارد. تجهیزات سفر در سفرهای زیارتی، کوهنوردی، تفریحی، فرهنگی، خانوادگی و… متفاوت است. دیگه بدون استرس جاگذاشتن وسایل مورد نیاز و با خیال راحت چمدونم و برای سفر میبندم.

کیسه خواب دو نفره(الیاف)

در داخل اتوبوس سعی کنید که به نکات بهداشتی و ایمنی توجه کنید و در صورت امکان از ماسک و حتی قرص‌های ضد تهوع نیز استفاده کنید. نکته‌ای که در مورد سفر با اتوبوس باید به خاطر داشته باشید این است که از تجهیزات و خوراکی‌های بین راهی استفاده نکنید. اما تجهیزات سفر هنگام سفر با اتوبوس تحت تأثیر نوع سفر شما قرار دارد. اگر سفر شما یک روزه و صرفاً برای رسیدن به یک مقصد است، تجهیزات خاصی نیاز ندارید و سعی کنید که یک کوله پشتی، کیف لپ تاپ، مدارک شناسایی و شارژر گوشی همراه با خود داشته باشید. فروشگاه اینترنتی می لندز نیز انواع تجهیزات سفر شیائومی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. بنابراین اگر قصد مسافرت و گشت‌وگذار دارید، تهیه لوازم مورد نیاز خود را به می لندز بسپارید.

  • اما باید به خاطر داشته باشیم که وسیله نقلیه نیز الزامات خاص خود را دارد و شخص نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن این موارد، سفر خود را به خوبی طی کند.
  • اگر در طبیعت چادر می‌زنید مراقب گزند حیواناتی مانند مار، عقرب و… باشید.
  • علاوه بر مواردی که در بند قبلی اشاره شد، سعی کنید چند نوع ماده غذایی خشکبار نیز با خود ببرید تا در شرایط لازم از آنها استفاده کنید.
  • اما در برخی موارد ممکن است سفر زیارتی، سفر خارجی با وسایل نقلیه مختلف را تجربه کند که در هر کدام از این حالت‌ها، تجهیزات مسافرتی او تغییر خواهند کرد.
کمپ سفر فروشگاه لوازم کوهنوردی و کمپینگ تجهیزات کوهنوردی | takdoo-تکدو

سفرهای دوستانه و دسته‌جمعی، سفرهای تنهایی، سفرهای کاری، سفرهای زیارتی، سفرهای ماجراجویانه و کوله‌گردی همه از انواع سفر هستند که هر کدام نیز می‌تواند به شکل سفر جاده‌ای یا هوایی انجام شود. یکی از تفریحات مردم ایران برای رهایی از مشکلات زندگی و پیدان کردن آرامش، رفتن به مسافرت است. یکی از الزامات و واجبات هر سفر، همراه داشتن تجهیزات سفر برای داشتن یک مسافرت لذت بخش و راحت است. همچنین در هنگام سفر به خصوص اگر دسترسی به پریز برق ندارید، همراه داشتن پاوربانک و جامپ استارتر خودرو را فراموش نکنید. با این وسایل نیازی به نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی همراه نیست.

سری شعله افکن سیلور مدل GT-TR-T