طرز کار دستگاه لوله بازکنی و کاربردهای آن در باز کردن لوله

7-اگر احساس می کنید نفر درحال گرفتن یا انهدام چیزی است مدام به چرخش ادامه ندهید با حوصله و به آرامی دوباره کابل را بیرون بکشید و سعی کنید این مرحله را تکرار کنید تا زمانی که مواد بیشتری حذف شود. 6-هنگامی که به گرفتگی اصلی رسیدید، شروع به چرخاندن مداوم دسته ی میل لنگ در همان جهت کنید و سپس به آرامی فنر را به عقب بکشید و ببینید آیا شما یک قطعه را گرفتید یا نه. بعد از کشیدن آن، فنر را تمیز کنید تا اثرات گرفتگی در دفعات بعدی را به شما نشان دهد. 3-در مرحله اول تمام موادی مثل مو خرده غذا یا دستمال های مانده یا هر چیز دیگری را که مانع از آن است که فنر به راه خود بیفتد را حذف کنید.

به طوری که با نگاهی به تعداد کارهای انجام شده توسط هر کدام از چاه بازکنی ها و بررسی نظرات مشتریان قبلی آنها، بتوان انتخاب مناسبی را برای کاربران دیگر لوله بازکنی ارزان تهران فراهم کرد. برخی از افراد لوله بازکن با اقداماتی اقدام به رفع بوی بد فاضلاب می کنند. البته برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید عوامل بوجود آورنده ی آن را شناسایی کرد در صورتیکه عامل بوجود آورنده ی بوی بد شناسایی نشود ممکن است به صورت موقت این مشکل برطرف شود و بعد از مدتی دوباره این مشکل بوجود آید. به همین دلیل اولین گام در رفع بوی بد فاضلاب شناسایی عامل بوجود آورنده ی آن می باشد. وارد شدن مو و چربی به داخل فاضلاب، این مواد در شتر گلو بر جداره لوله فاضلاب گیر کرده و منجر به گرفتگی لوله می شود.

  • توجه نمائید که‌این مطلب ما هدفش , آموزش لوله بازکنی به روش های ساده و برای عموم افراد جامعه و خانه دار ها می باشد .
  • می توانید با توجه به میزان گرفتگی لوله فشار دستگاه را تنظیم کنید، این دستگاه های درون مخزن خود را با فشار بالا به داخل لوله هدایت کرده و باعث می شود گرفتگی لوله‌های فاضلاب برطرف شود.
  • مایع سفید کننده یا همان وایتکس می تواند در باز کردن گرفتگی لوله به شما کمک کند بدین صورت که مقداری وایتکس را در داخل لوله بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید و به اندازه کافی آب در داخل لوله بریزید.
  • افراد کارشناس در این اتحادیه به مردم هشدار می‌دهند که نسبت به برچسب هایی که درب منازل می زنند و تبلیغات لوله بازکنی انجام دهند را اعتماد نکنند و برای درخواست انواع خدمات لوله بازکنی حتما از جاهای مطمئن فنی کار لوله بازکن بگیرند.

بودن در وانی که آب در آن به کندی تخلیه میشود و یا صحنه وان حمام درهم و برهم که دچار گرفتگی لوله شده بسیار بد است به ویژه اگر در حمام مانده باشید. و دسترسی به لوله بازکن ندارید میتوانید به روش های زیر مشکل خود را برطرف نمایید.باتمیز کردن سوراخ چاه وان حمام به روش زیر میتوانید فعلا مشکل خود را برطرف نماید اما اگر مشکل با این روش هم برطرف نشد باید با فنی کار متخصص لوله بازکنی تماس بگیرید. مار تخلیه یا فنرلوله بازکنی ساده بسیار سازگار با محیط زیست است و اثری از خود بجای نمی گذارد و شما می توانید از آن چندین بار استفاده کنید و می توانید بدون استفاده از مواد شیمیایی نسبت به تخلیه فضولات گرفتار در لوله ظرفشویی ، دستشویی و یا حتی توالت استفاده کنید. بنابراین اگر شما فکر می کنید نیازی نیست تا با یک لوله بازکنی تماس بگیرید و خودتان از پس کار برمی آیید،حتما پیشنهاد می کنیم که از یک فنر لوله بازکن دستی استفاده کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ناگهان پس از یک مهمانی بزرگ و یا خانه تکانی سینک ظرفشویی تا دستشویی شما گرفته باشد.

مقداری جوش شیرین را بدون خیس کردن و بدون اینکه با چیزی مخلوط کنید، آن را مستقیما داخل سینک بریزید. سپس با استفاده از یک پارچه که از قبل آماده کرده اید، بعد از ریختن جوش شیرین در داخل سینک و اضافه کردن سرکه به آن، سوراخ سینک را ببندید تا آب از آن خارج نشود. بهتر است بدانید که واکنش بین جوش شیرین و سرکه باعث بوجود آمدن یک واکنش شیمیایی می شود که همین واکنش شیمیایی سبب باز شدن گرفتگی لوله می شود. اگر نکته چربی ها در جداره لوله زیاد باشد می توانید از اسید کلریدریک ۱۰ درصد یا هر حلال قوی استفاده کنید سپس با پمپ زدن مسیر لوله را باز کنید. دقت داشته باشید که در هنگام استفاده از هر نوع محلول اسیدی و شیمیایی به جنس لوله های محل توجه کنید چراکه اگر جنس لوله ها از چدن باشد و یا پوسیده باشد و یا در برابر اسید مقاوم نباشد، به محض تماس با اسید سوراخ می شود و مشکلات بیشتری را به همراه می آورد.

مطمئن باشید بهترین و کارآمد ترین روش ها برای رفع انسداد لوله و تخلیه چاه در غرب تهران به کار گرفته خواهد شد. ارائه خدمات لوله بازکنی ارزان در غرب تهران با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن. لوله بازکنی در آزادی مهم ترین نقطه ای است که توسط مجموعه لوله بازکنی شبانه روزی انجام می شود.

نحوه استفاده از چنته برای باز کردن گرفتگی سینک

در این زمان است که مشخص می شود لوله فاضلاب گرفته است و دیگر کاری جز تماس با شرکتهای لوله بازکنی باقی نمی ماند. اما به دلیل خاصیت بالای اسیدی که این ماده دارد استفاده از این محلول برای لوله های قدیمی که عمر بالایی دارند و احتمال پوسیدگی آنها زیاد است توصیه نمی شود. گرفتگی لوله فاضلاب گرفتگی گرفتگی چاه از جمله مشکلاتی است که با آن روبه رو هستید و برای باز کردن و رفع گرفتگی به دنبال راهکار می باشید که استفاده از راهکارها و ترفندهای خانگی بهترین و بی خطر ترین راه برای باز شدن گرفتگی لوله و چاه می باشد.

پس اگر گرفتگی لوله و چاه فاضلاب زیاد است، خودتان دست بکار نشده و فقط از مجری لوله کش کمک بگیرید. همچنین گفتیم از چه نوع سری فنر می توان برای باز کردن مواد فاضلابی و اجسام خارجی مختلف استفاده کرد. در صورت گرفتگی چاه حمام توصیه می شود هرگز ار مواد لوله بازکنی شیمیایی استفاده نکنید، چون حمام محیطی بسته دارد که وجود مواد لوله بازکنی شیمیایی به همراه گازهای داخل حمام می تواند باعث مسمویت و حتی خفگی شما شود. سری فنر الماسی می تواند اجسام بسیار سخت و حتی آجر و سنگ داخل چاه و لوله فاضلاب را به راحتی خرد کرده و مسیر لوله را باز کند. چنانچه لوله فاضلاب ساختمان توسط اجسامی همانند ماسه و خاک سفت شده مسدود شده باشد، سری فنر نیزه ای می تواند مانند یک جشم نوک تیز در داخل اجسام داخل لوله نفوذ کرده و با ایجاد حفره در آن گرفتگی لوله فاضلاب را باز کند.

البته دستگاه های فنرزنی مخصوص نیز برای انجام این کار وجود دارند، اما چون اغلب هزینه فنر زدن لوله فاضلاب با کمک این دستگاه ها بالاست، اکثراً ترجیح می دهند از همان فنر لوله بازکنی با دریل کمک بگیرند. اما هنگام استفاده از پمپ تراکم هوا باید توجه داشت که این دستگاه فشار هوا را به داخل لوله هدایت می کند پس نکته مهم این است که باید تمام درزها و راه های ورود و خروج متصل به لوله فاضلاب مربوطه را بست با هوا از آن خارج نشود و فشار دستگاه تنها روی گرفتگی متمرکز شود. این دستگاه زمانی کاربرد دارد که امکان استفاده از فنر لوله بازکنی وجود نداشته باشد یعنی نتوان فنر لوله بازکنی را به داخل لوله هدایت کرد. یکی از روشهای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از پمپ تراکم هوا می باشد که البته برخی به آن دستگاه تراکم هوا نیز می گویند.

طرز کار دستگاه لوله بازکنی و کاربردهای آن در باز کردن لوله برای رفع گرفتگی این موارد باید به روش‌های زیر اقدام شود در بعضی از موارد به آرامی و با مشکلات فراوان انجام می شود که در این صورت می‌توانید با استفاده از پمپ کردن معمولی با استفاده از انواع لوله باز کن دستی (تلمبه دستی) اقدام به باز کردن لوله کنید. نحوه انجام این کار به این صورت است که آب را در همان قسمت از دستشویی یا کف شوی باز کنید و سپس با فشار دادن تلمبه در محل مذکور با ایجاد فشار زیاد و با انجام فرآیند پمپ کردن سعی در خارج کردن مواد زائدی که در درون لوله گیر کرده اند، کنید. همچنین می توانید با استفاده از مواد ساده و خانگی مثل آبلیمو، سرکه، جوش شیرین و… اقدام به باز کردن گرفتگی لوله کنید، بدین صورت که مقداری جوش شیرین و سرکه را با هم مخلوط کنید و بلافاصله بعد از مخلوط کردن محلول را در داخل لوله یا چاه گرفته بریزید تا مسیر لوله را باز کند. در ادامه به توضیح کامل نحوه ساخت و استفاده از این مواد ساده و خانگی پرداخته ایم. همچنین برخی از افراد لوله بازکن هنوز هم از انواع محلول های شیمیایی برای بازکردن گرفتگی لوله استفاده می کنند که این موضوع از طرف اتحادیه ممنوع می باشد و افراد لوله بازکن نباید از محلول برای لوله بازکنی استفاده کنند. ولی متاسفانه مردم با عدم اطلاع از این امر مبالغ هنگفتی بابت تعداد محلول هایی که بی رویه به داخل لوله ریخته شده است، پرداخت می کنند.

روش های لوله بازکنی